Monday, November 4, 2013

შეფასების რუბრიკა (II კლასი)
მასწავლებელი: ნათია გავაშელიშვილი

კრიტერიუმები
1-3
4-5
6-7
8-10
კითხვა
ვერ კითხულობს. წაკითხული ტექსტი გაუგებარია.
კითხვისას უშვებს ბევრ შეცდომას. უჭირს ტექსტის გააზრება. არასწორად იყენებს სასვენ ნიშნებს.
კითხულობს მცირე შეცდომებით. წაკითხულის გააზრებას ახერხებს.
კითხვისას არ უშვებს შეცდომებს. კითხულობს გაბმულად. კარგად იაზრებს წაკითხულ ტექსტს.
წერა
წერს გაურკვევლად. არ იცავს მართლწერის წესებს. მრავლად აქვს გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები.
მართლწერისა და გრამატიკის  წესებს მეტნაკლებად იცავს. ნაწერი ნაწილობრივ გასაგებია.
წინადადებები გამართულია, იშვიათად აქვს გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები.
წერს გარკვევით და მკაფიოდ. ყოველთვის იცავს მართლწერისა და გრამატიკის წესებს.
მოსმენა
ვერ იგებს ინგლისურენოვან ტექსტებს. ვერ ახერხებს ძირითადი აზრის გაგებას.
შეუძლია ტესტიდან რამოდენიმე სიტყვის გაგება. შინაარსის გააზრებას სუსტად ახერხებს.
მოსმენა საწილობრივ შეუძლია. შინაარსის გააზრებას ახერხებს.
ინგლისურენოვანი ტექსტის მოსმენა სრულყოფილად შეუძლია. კარგად იაზრებს შინაარსს.
ლაპარაკი
უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა. ვერ აწყობს მარტივ წინადადებებს.
ახერხებს კითხვაზე მოკლე პასუხის გაცემას. მარტივი წინადადების აწყობისას უშვებს შეცდომებს.
საუბრობს მცირეოდენი შეცდომებით. მეტყველება ნაწილობრივ გამართულია.კარგად აწყობს მარტივ წინადადებს, მაგრამ უჭირს რთული წინადადების აწყობა.
საუბრობს გამართულად. თავისუფლად აწყობს მარტივ და რთულ წინადადებებს.

No comments:

Post a Comment