მასწავლებელი: ნათია გავაშელიშვილი
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
კითხვა
|
ვერ კითხულობს. წაკითხული ტექსტი გაუგებარია.
|
კითხვისას უშვებს ბევრ შეცდომას. უჭირს ტექსტის გააზრება. არასწორად
იყენებს სასვენ ნიშნებს.
|
კითხულობს მცირე შეცდომებით. წაკითხულის გააზრებას ახერხებს.
|
კითხვისას არ უშვებს შეცდომებს. კითხულობს გაბმულად. კარგად იაზრებს
წაკითხულ ტექსტს.
|
წერა
|
წერს გაურკვევლად. არ იცავს მართლწერის წესებს. მრავლად აქვს გრამატიკული
და მართლწერის შეცდომები.
|
მართლწერისა და გრამატიკის წესებს
მეტნაკლებად იცავს. ნაწერი ნაწილობრივ გასაგებია.
|
წინადადებები გამართულია, იშვიათად აქვს გრამატიკული და მართლწერის შეცდომები.
|
წერს გარკვევით და მკაფიოდ. ყოველთვის იცავს მართლწერისა და გრამატიკის
წესებს.
|
მოსმენა
|
ვერ იგებს ინგლისურენოვან ტექსტებს. ვერ ახერხებს ძირითადი აზრის გაგებას.
|
შეუძლია ტესტიდან რამოდენიმე სიტყვის გაგება. შინაარსის გააზრებას სუსტად
ახერხებს.
|
მოსმენა საწილობრივ შეუძლია. შინაარსის გააზრებას ახერხებს.
|
ინგლისურენოვანი ტექსტის მოსმენა სრულყოფილად შეუძლია. კარგად იაზრებს
შინაარსს.
|
ლაპარაკი
|
უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა. ვერ აწყობს მარტივ წინადადებებს.
|
ახერხებს კითხვაზე მოკლე პასუხის გაცემას. მარტივი წინადადების აწყობისას
უშვებს შეცდომებს.
|
საუბრობს მცირეოდენი შეცდომებით. მეტყველება ნაწილობრივ გამართულია.კარგად
აწყობს მარტივ წინადადებს, მაგრამ უჭირს რთული წინადადების აწყობა.
|
საუბრობს გამართულად. თავისუფლად აწყობს მარტივ და რთულ წინადადებებს.
|
No comments:
Post a Comment